پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمایت همه جانبه قوه قضائیه از فرماندهی انتظامی

  • کد خبر: ۱۸۷۰۳۵
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
حمایت همه جانبه قوه قضائیه از فرماندهی انتظامی
رئیس قوه قضاییه گفت: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نخستین برنامه از سفرش به استان آذربایجان شرقی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت‌های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

رئیس عدلیه تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیرو‌های مسلح دست یافته است.

محسنی اژه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضاییه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیرو‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار گفت: باید خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیرو‌های فرماندهی انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولین، بازگو و تبیین شود.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با ماموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می‌باشد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: قوه قضاییه با تمام وجود و امکانات، از فرماندهی انتظامی در انجام مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایش - اعم از ماموریت‌هایی که به عنوان ضابط قضایی عمل می‌کنند و همچنین سایر مسئولیت‌ها - پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی سبیل‌الله است و مستمراً شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تامین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است.

محسنی اژه‌ای در ابتدای این مراسم با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفتگو پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد.

پیش از رئیس دستگاه قضا، سردار محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با همراهی همیشگی مردم، همواره در حفظ امنیت و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون پیشتاز بوده است.

سردار محمدی ضمن اشاره به تعامل مثبت و سازنده فراجا و قوه قضاییه در استان آذربایجان شرقی، ابراز امیدواری کرد که این تعامل و هم‌افزایی همچنان در بالاترین سطح ممکن استمرار داشته باشد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با همراهی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، از بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف دستاورد‌ها و امکانات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->